Categorieën
Zoeken
Schoonhoven
Lekkerkerk
Lekkerkerk
Adres Burg. Roosstraat 22
2941 AC Lekkerkerk Tel: 0180-661490 Mail: info@rikkoert.nl Bekijk openingstijden
2941 AC Lekkerkerk Tel: 0180-661490 Mail: info@rikkoert.nl Bekijk openingstijden
Retourneren mag natuurlijk altijd, want niemand wordt blij van een artikel dat niet past, lekker zit, niet in de smaak valt of niet aan andere verwachtingen voldoet. Het enige wat namelijk telt is een blije klant die met alle liefde en plezier kan genieten van onze artikelen.
Er zijn verschillende mogelijkheden om uw webshopbestellingen te retourneren.
Retouradres Rikkoert Juweliers
Rikkoert (zonder Juweliers)
Haven 1
2871 CK Schoonhoven
Retourtermijn
Wij willen u voldoende tijd geven om te beslissen of u de gewenste aankoop heeft gedaan, aangezien wij het belangrijk vinden dat onze klanten met een glimlach kunnen genieten van hetgeen dat ze hebben gekocht. Wij bieden u daarom nu 30 dagen de tijd om uw bestelling te retourneren, te ruilen of aan te passen.
Mocht het artikel niet gewenst zijn heeft u de keuze een andere product uit te kiezen of u kunt u uw geld teruggestort krijgen. Wanneer uw voorkeur uitgaat naar het ruilen van het artikel, dan kunt u zelf een keuze maken of u laten adviseren door onze klantenservicemedewerkers. Vindt u uw aankoop mooi, maar heeft het artikel bijvoorbeeld niet de juiste maat dan kunnen onze vakmensen in onze ateliers dit aanpassen aan al uw wensen.
Wanneer u uw aangekochte artikel(en) wilt retourneren, dient u de volgende stappen te volgen zodat uw retournering zo spoedig mogelijk wordt afgerond.
Retourneren per post
Retourneren in de winkel
Verpakkingsrichtlijnen
Wij besteden de grootste zorg aan uw bestelling en hopen dat u tevreden bent over uw aankoop. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over uw aankoop, dan kunt u uw order binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.
Tijdens het beoordelen van de artikelen dient u zorgvuldig om te gaan met het product en haar verpakking. Uiteraard mag u het product uitpakken of gebruiken voor zover nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Wanneer u gebruik maakt van uw herroepingsrecht zal het artikel met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk in originele staat en verpakking retourneren conform de bovenstaande instructies.
Mocht u er niet helemaal uitkomen, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice voor hulp om alles op de juiste wijze in te vullen.
Uw retour doorloopt verschillende stappen in het retourproces. Bij iedere stap brengen wij u op de hoogte. Zo ontvangt u een e-mail op het moment dat een retournering is ontvangen of wanneer het aankoopbedrag van een artikel is teruggestort.
Voor verdere vragen of de afwikkeling van een retour kunt altijd onze klantenservice e-mailen of bellen. Zij beantwoorden al uw vragen en zullen zorgdragen voor een goed verloop van het proces.
Bent u niet geheel tevreden over het ontvangen artikel en wilt u het liever ruilen voor een ander artikel uit onze collectie, dan is dit altijd mogelijk. Hiervoor hanteren wij hetzelfde proces als een retournering. Middels het ruilingsformulier kunt u aangeven welk artikel omgeruild dient te worden en welk artikel daarvan in plaats is gewenst.
In overleg met onze adviseurs van de klantenservice kunt u indien gewenst een nieuwe keuze maken. Zijn kunnen elk product verder voor u toelichten, zodat u een goede nieuwe keuze kunt maken.
Als één van uw artikelen defect is geleverd, adviseren wij contact op te nemen met onze klantenservice. In samenspraak zal een kosteloze retournering worden verzorgd. Indien mogelijk ontvangt u een nieuw exemplaar en anders ontvangt u van ons het aankoopbedrag + de eventuele extra verzendkosten terug. Wanneer het om een groot artikel gaat adviseren wij u contact met ons op te nemen. Op deze manier kunnen wij bekijken wat de makkelijkste manier is om het artikel te ruilen of te retourneren.
Wanneer u een ander artikel heeft ontvangen of u mist een artikel, vragen wij u contact op te nemen met ons. Wij zoeken dan direct voor u uit hoe dit kan en hoe dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.
Wanneer artikelen defect zijn of verkeerd zijn geleverd zullen wij de verzendkosten om deze retour te sturen vergoeden.
Voor het retourneren van artikelen gelden bepaalde voorwaarden. Onderstaand vindt u de voorwaarden waarmee u artikelen wilt retourneren. Heeft u specifieke vragen over de voorwaarden en uw order, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice en gaan we kijken wat we voor u kunnen betekenen.